5 Eki 2010

Melis'in uyku problemi çözülemiyor....


Aslında bu blogu genelde Melis için bazen de bizim için hazırladığım yemekleri paylaşmak amacıyla hazırlamaya başlamıştım. Çok uzun bir zaman olmuş ben girmeyeli... Artık bizim cadıyı büyütürken edindiğimiz tecrübeleride eklemek istiyorum...
Küçük cadım artık 14 ayını doldurdu ve biz hala uyku durumunu çözebilmiş değiliz... Diş problemlerinden dolayı devamlı bir düzen değişikliği yaşıyoruz ama mümkün olduğu kadar gece uyku saati rutini bozulmasın diye uğraşıyorum. 20:30 da Melis'in uykuya hazırlanması başlar ve genelde 21:00 gibi uyumuş olur. Ama gündüz uykuları bu ara bir felaket. Zaten uykuya dalma sorunu var, bir de üzerine düzen bozukluğu eklenince işin içinde çıkılamaz bir hal aldı. Bütün gündüz yatağına götürmesem hiç uyumakla ilgisi yok ama o kadar yoruluyor ki.. Yorgunluktan yürürken oraya buraya çarpıyor, inanılmaz bir huysuzluk ve hiçbir şeyden mutlu olmama durumu. Ama yine de bir yerde sızıp uyuyakalmıyor, zaten bir yerde sabit 5 dakika dursa kesin uyuyacak :)  Az önce yine zorla uyudu bakalım ilerleyen günlerde bu sorunu aşmayı diliyorum. Ve tabiki dişlerin en kısa zamanda çıkmasını..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder